Yeni Başlayanlar İçin 5 Pilates Hareketi


Pilates, düzenli yapıldığında vücuda sayısız faydası olan egzersizlere sahiptir. Ancak tüm bunların geri dönüşünü alabilmek için belirli bir süre  düzenli yapmak gerekir. Sırt ağrılarınıza iyi gelmekten, beyin gücünüzü güçlendirmesine kadar birçok yararı bulunan bu egzersizler bütünü, genellikle kadınlar tarafından tercih edilmektedir. Kadınların bazıları aletli pilatesi tercih ederek egzersizlerini bazı spor aletleri ile yaparlar. Ancak genel olarak herhangi bir alete gerek duymaksızın da bir spor matı üzerinde pilates yapılabilir.

Biz de sizlere pilates başlangıç hareketlerinin olduğu bir yazı yazmak istedik.

1. Hundred Hareketi

Bu hareket pilatesteki önemli hareketlerden biridir. Egzersizlere başlamadan önce ısınma hareketi kabul edilebilir. Normalde zor bir hareket olarak kabul edilebilir ancak başlangıç için olan bu harekette aslında bazı değişiklikler yapılmıştır.

 

2. Top Gibi Yuvarlanma Hareketi (Rolling like a ball)

Bu egzersiz için konsantrasyonunuz tam olmalı.Eğer bel rahatsızlığınız var ise, doktorunuza danışmadan gerçekleştirmemeniz gereken bir harekettir. Oldukca kolay gözüken bu hareket, başlangıçta sizi zorlayabilir, hazırlıklı olun!

 

3. Tek Bacak Esnetme Hareketi (Single Leg Circle)

Bu hareket de karın bölgenizde ve bacaklarınızdaki kaslarınızı güçlendirmeye yönelik bir harekettir. Dikkat edilmesi gereken unsur, bu hareketi yaparken bacaklar dik tutulmalıdır.

 

4. Crisscross Hareketi

Bu hareket ile başta karın bölgesi olmak üzere, vücudunuzun her yerini çalıştırabilirsiniz. Bu açıdan çok verimli bir hareket olarak kabul edilebilir. Üst karın bölgenizi çalıştıran bu hareket, kilo vermek isteyenlere de göbek eritme hareketi olarak kullanılabilir. Bacaklarınızı ve yan karın kaslarınızı da çalıştırdığından oldukça yaralı bir harekettir.

 

5. Mermaid

Pilatesin tüm bilinen faydalarını bir arada sağlayan bu hareket, genel direnç, denge ve esnekliğinize katkıda bulunur. Bu sebeplerden mermaid hareketi temek ve önemli hareketlerden biri kabul edilebilir.

Siz de bu önemli ve faydalı temel hareketlerle pilatese başlayabilirsiniz.Bu hareketler ekipman gerektirmediği için, başlangıç için pratik olabilir. Ancak herhangi bir sağlık probleminiz varsa önce doktorunuzla görüşmeli daha sonra spora başlamalısınız. Tabii ki bu tüm sporlar için geçerli.

 

Yazıyı Nasıl Buldun?

Beğenmedim Beğenmedim
0
Beğenmedim
Beğendim Beğendim
2
Beğendim
Üzgün Üzgün
0
Üzgün
Sevimli Sevimli
1
Sevimli
Sinirli Sinirli
0
Sinirli
Komik Komik
0
Komik
Aşık Aşık
0
Aşık
Havalı Havalı
1
Havalı
WTF WTF
0
WTF

Yorumlar 0

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yeni Başlayanlar İçin 5 Pilates Hareketi

Giriş

Parolayı Sıfırla

Geri dön
Giriş
Format Seçin
Kişisel Test
Genel Test
Anket
Hikaye
Liste
Açılır Liste
Yeniden Sıralanabilir Liste
Gif
Video
Ses Dosyası
Görsel